Renowned fashion house Etro debuted its collection of unique fragrances in 1989. Blending hints of musk and wood with delightful citrus and floral notes, these vibrant scents evoke the colorful, bold style for which the brand is known. Each fragrance is derived from a specific inspiration, ranging from the aromas of a Middle Eastern spice market to scenes from Greek mythology, and each bottle features the Italian company’s iconic paisley design.
O περίφημος οίκος Etro παρουσίασε την σειρά των ιδιαίτερων αρωμάτων του το 1989 . Συνδυάζοντας τόνους από ξύλο και μόσχο με ευχάριστες νότες από λουλούδια και εσπεριδοειδή , αυτά τα ζωηρά αρώματα προκαλούν το χρωματιστό , έντονο στυλ για το οποίο είναι και γνωστός ο οίκος αυτός . Το κάθε άρωμα είναι επηρεασμένο από κάποια συγκεκριμένη έμπνευση , που αυτές κυμαίνονται από τα αρώματα μιας αγοράς μπαχαρικών της Μεσογείου μέχρι και αρώματα από την ελληνική μυθολογία, και χαρακτηριστικό κάθε φιάλης είναι το ιταλικό σχέδιο paisly της ιταλικής εταιρίας .
Fragrance releases from Etro include / Ημερομηνίες που κυκλοφόρησε το κάθε άρωμα :
Ambra (1989), Heliotrope (1989), Lemon Sorbet (1989), Palais Jamais (1989), Patchouly (1989), Sandalo (1989), Vetiver (1989), Royal Pavillion (1989), Messe de Minuit (1994), Shaal Nur (1997), Etra (2000), Relentless (2001), Resort (2001), Raving (2001), New Tradition (2002), Mahogany (2004), Anice (2004), Dianthus (2006), Via Verri Vintage 2008 (2008), Pegaso (2009), Via Verri Vintage 2010 (2010), Paisley (2011), Greene Street (2012), Rajasthan (2013), Jacquard (2014), Io Myself (2015), Marquetry (2015), Shantung (2016), ManRose (2017), Udaipur (2018).